KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Twistlock
Twistlock-i oraz Bridge Fitting przeznaczone są do łączenia kontenerów morskich. Dzięki nim można szybko i łatwo złączyć kontenery, zapewniając stabilne i bezpieczne połączenie grupy kontenerów w czasie transportu morskiego, składowania, czy montażu w większe obiekty kontenerowe. Do łączenia kontenerów w pionie przeznaczone są Twistlocki, a do łączenia poziomego Bridge Fitting.
![kontenery morskie połączone za pomocą twistlock-ów oraz bridge fitting](https://www.anga.pl/wp-content/uploads/2017/07/bridge_fitting_twistlock.jpg)
![render bridge fitting_twistlock zbliżenie zasad działania Twistlock oraz bridge fitting w kontenerze morskim](https://www.anga.pl/wp-content/uploads/2017/07/render-bridge-fitting_twistlock-zbliżenie.jpg)
Proponujemy nastepujące rodzaje twistlock-ów:
Standardowy twistlock (Intermediate Twistlock) - przeznaczony przede wszystkim do łączenia pustych kontenerów lub kontenerów biurowych wyposażonych w odpowiednie otwory w dolnym i górnym narożniku.
![Standardowy (Intermediate) Twistlock do kontenera morskiego](https://www.anga.pl/wp-content/uploads/2018/04/Intermediate_twistlock.png)
Twistlock z szeroką podstawą (Large Seat Twistlock) - przeznaczony do zabezpieczenia kontenerów w czasie transportu, składowania pełnych/ciężkich kontenerów lub kontenerów narażonych na oddziaływanie trudnych warunków (np. silny boczny wiatr). Twist locki tego typu wytrzymują większe obciążenia, a jednocześnie są łatwiejsze w użyciu dzięki szerszej podstawie, na której spoczywają naroża kontenera oraz dłuższej i poręczniejszej rączce do zamykania/otwierania.
![Twistlock z szeroką podstawą (Large Seat twistlock)](https://www.anga.pl/wp-content/uploads/2018/04/LargeSeat_Twistlock.png)
Dolny twistlock (Bottom Twistlock) jest przeznaczony do mocowania kontenerów na pokładzie statku lub innej konstrukcji. Składa się z dwóch elementów - gniazda (dovetail foundation) i twistlocka (bottom twistlock). Gniazdo spawa się do konstrukcji głównej a sam twistlock jest luźnym elementem wsuwanym do gniazda. W przypadku, gdy nie stawia się kontenera, twistlock można łatwo wysunąć i uzyskać wolną przestrzeń na inny rodzaj ładunku.
![Dolny Twistlock (bottom Twistlock)](https://www.anga.pl/wp-content/uploads/2019/01/bottom-twist-lock.png)
Montaż twistlocka na kontenerze:
Montaż twistlocka typ automatyczny na kontenerze:
Montaż twistlock-a typ automatyczny wykonujemy wyłącznie na dolnym narożu kontenera.
Instrukcja montażu:
- pociągnij za uchwyt i umieść twistlock w dolnym narożu, a następnie zwolnij uchwyt
- twistlock blokuje się automatycznie w momencie stawiania jednego kontenera na drugim
- żeby odbezpieczyć twistlock pociągnij za uchwyt i zaczep go w dół lub na bok
- uwolnienie z dolnego naroża następuje poprzez pociągnięcie za uchwyt
Montaż twistlocka typ standardowy na kontenerze:
Montaż twistlock-a typ standard wykonujemy na górnym lub dolnym narożu kontenera.
Instrukcja montażu:
- ustaw rączkę twistlock-a w pozycji środkowej i umieść w górnym lub dolnym narożu
- przesuń rączkę twistlock-a w prawo
- zabezpiecz twistlock przesuwając rączkę maksymalnie w lewo
- odblokowanie twistlock-a - przesuń rączkę maksymalnie w prawo
Twistlock do naczepy (trailer twistlock)
Twistlock do naczepy (trailer twistlock) stanowi gotowy element, służący do mocowania kontenera na naczepie. Stosuje się go przy budowie/modyfikacji naczepy, która ma być przeznaczona do transportu drogowego kontenerów frachtowych lub biurowych wyposażonych w dolne gniazda przystosowane do mocowania typu twistlock.
Komplet składa się ze stalowej obudowy, którą wspawuje się w konstrukcję naczepy oraz elementu mocującego z nakrętką zaciskową (cynkowane ogniowo). Mechanizm mocujący kontener można w całości opuścić wewnątrz obudowy tak, aby powierzchnia platformy ładunkowej była zupełnie płaska, dzięki czemu istnieje możliwość przewozu na naczepie także innego ładunku niż kontener.
![twistlock do naczepy (trailer twistlock)](https://www.anga.pl/wp-content/uploads/2019/01/trailer_twistlock.jpg)
Stacking Cone
Płytka do piętrzenia kontenerów to niskobudżetowe rozwiązanie, które pozwala tymczasowo zabezpieczyć kontenery ustawione piętrowo. Dzięki nim kontenery ustawione na piętrze nie przesuną się w przypadku podmuchów wiatru lub lekkiego uderzenia. Przeznaczone głównie do kontenerów biurowych (pod warunkiem że posiadają one odpowiednie otwory w dolnym i górnym narożniku) lub pustych kontenerów magazynowych, piętrzonych w dwóch, trzech poziomach.
![Stacking Cones Stacking cones](https://www.anga.pl/wp-content/uploads/2018/04/Stacking-Cones.png)
Montaż Stacking Cone na kontenerze: