Twistlock

  • Naroża kontenerowe
  • Zamknięcia kontenerowe
  • Zawiasy
  • Uszczelki
  • Twistlock
  • Bridge Fitting
  • Sklejka kontenerowa

Twistlock-i oraz Bridge Fitting przeznaczone są do łączenia kontenerów morskich. Dzięki nim można szybko i łatwo złączyć kontenery, zapewniając stabilne i bezpieczne połączenie grupy kontenerów w czasie transportu morskiego, składowania, czy montażu w większe obiekty kontenerowe. Do łączenia kontenerów w pionie przeznaczone są Twistlocki, a do łączenia poziomego Bridge Fitting. 

kontenery morskie połączone za pomocą twistlock-ów oraz bridge fitting
zasad działania Twistlock oraz bridge fitting w kontenerze morskim

 Proponujemy nastepujące rodzaje twistlock-ów:

Standardowy twistlock (Intermediate Twistlock) - przeznaczony przede wszystkim do łączenia pustych kontenerów lub kontenerów biurowych wyposażonych w odpowiednie otwory w dolnym i górnym narożniku.

Standardowy (Intermediate) Twistlock do kontenera morskiego

Twistlock z szeroką podstawą (Large Seat Twistlock) - przeznaczony do zabezpieczenia kontenerów w czasie transportu, składowania pełnych/ciężkich kontenerów lub kontenerów narażonych na oddziaływanie trudnych warunków (np. silny boczny wiatr). Twist locki tego typu wytrzymują większe obciążenia, a jednocześnie są łatwiejsze w użyciu dzięki szerszej podstawie, na której spoczywają naroża kontenera oraz dłuższej i poręczniejszej rączce do zamykania/otwierania.

Twistlock z szeroką podstawą (Large Seat twistlock)

Dolny twistlock (Bottom Twistlock) jest przeznaczony do mocowania kontenerów na pokładzie statku lub innej konstrukcji. Składa się z dwóch elementów - gniazda (dovetail foundation) i twistlocka (bottom twistlock). Gniazdo spawa się do konstrukcji głównej a sam twistlock jest luźnym elementem wsuwanym do gniazda. W przypadku, gdy nie stawia się kontenera, twistlock można łatwo wysunąć i uzyskać wolną przestrzeń na inny rodzaj ładunku.

Dolny Twistlock (bottom Twistlock)

Montaż twistlocka na kontenerze:

 

Twistlock do naczepy (trailer twistlock)

Twistlock do naczepy (trailer twistlock) stanowi gotowy element, służący do mocowania kontenera na naczepie. Stosuje się go przy budowie/modyfikacji naczepy, która ma być przeznaczona do transportu drogowego kontenerów frachtowych lub biurowych wyposażonych w dolne gniazda przystosowane do mocowania typu twistlock.

Komplet składa się ze stalowej obudowy, którą wspawuje się w konstrukcję naczepy oraz elementu mocującego z nakrętką zaciskową (cynkowane ogniowo). Mechanizm mocujący kontener można w całości opuścić wewnątrz obudowy tak, aby powierzchnia platformy ładunkowej była zupełnie płaska, dzięki czemu istnieje możliwość przewozu na naczepie także innego ładunku niż kontener.

twistlock do naczepy (trailer twistlock)

Stacking Cone

Płytka do piętrzenia kontenerów to niskobudżetowe rozwiązanie, które pozwala tymczasowo zabezpieczyć kontenery ustawione piętrowo. Dzięki nim kontenery ustawione na piętrze nie przesuną się w przypadku podmuchów wiatru lub lekkiego uderzenia. Przeznaczone głównie do kontenerów biurowych (pod warunkiem że posiadają one odpowiednie otwory w dolnym i górnym narożniku) lub pustych kontenerów magazynowych, piętrzonych w dwóch, trzech poziomach.

Stacking cones

Pliki do pobrania

Twistlock standardowy (Intermediate) 88.97 KB
2019-03-21
Twistlock z szeroką podstawą (Large Seat) 88.64 KB
2019-03-21
Dolny twistlock z gniazdem (Bottom Twistlock with Dovetail Fundation) 172.44 KB
2019-03-26
Twistlock do naczepy (Trailer Twistlock) 205.13 KB
2022-01-12